Selecteer een pagina

Wat doe ik

Juridisch Secretaresse

Na jarenlange ervaring als juridisch secretaresse bij meerdere advocaten-kantoren kan ik wel zeggen dat hier mijn expertise én passie liggen.
$

Office Assistant/Manager

Je runt een prachtbedrijf en daar komen de nodige werkzaamheden bij kijken die de focus van je echte werk afleiden.

$

Virtual Assistant

Als taken blijven liggen, heb je ze niet onder controle. Waarom zou je ze niet uitbesteden? Zo houd je zelf tijd over voor werk waar jij goed in bent

$

Ik ben jouw Juridisch Secretaresse!

Na jarenlange ervaring als juridisch secretaresse bij meerdere advocaten-kantoren kan ik wel zeggen dat hier mijn expertise én passie liggen.

Juridische dienstverlening is jouw domein. Jouw cliënten vakkundig bijstaan is wat jij als jurist of advocaat het liefste doet. Maar je merkt dat er teveel werkzaamheden blijven liggen of te laat worden afgehandeld.

Naast het bijstaan van je cliënten ben je ook heel veel tijd kwijt aan praktische, administratieve en non-declarabele werkzaamheden.

Termijnbeheer, indienen van stukken bij de verschillende juridische instanties, agendabeheer, declaraties versturen, jouw dossiers op orde houden, website bijhouden én zorgen dat de kantoorartikelen op voorraad zijn. Dat kost je teveel tijd en daarmee geld.

Gun jezelf meer efficiëntie zodat jij met je cliënten én hun dossiers bezig kunt zijn.

Een greep uit de werkzaamheden die ik voor je kan doen:

  • communicatie met diverse juridische instanties
  • verzorgen van juridische correspondentie
  • ordenen en verzendklaar maken van de processtukken
  • proforma bezwaar, beroep- en verzoekschriften maken en (digitaal) indienen
  • termijnbewaking
  • roladministratie
  • dossiers op orde houden (digitaal en/of fysiek)
  • toevoegadministratie
  • e-mail structuren en afhandelen
  • agendabeheer
  • financiële overzichten maken
  • verzorgen van opdrachtbevestiging(en)
  • declaraties versturen
  • berichten op Social Media plaatsen
  • contentbeheer van de website (ervaring met WordPress en Wix)
  • overige facilitaire zaken
  • etc.

Ik heb veel ervaring met verschillende software voor de advocatuur. Zo kan ik lezen en schrijven met Basenet, maar ook met AdvocaatCentraal en CClaw kan ik heel goed uit de voeten. En maak je gebruik van andere software? Geen probleem, ik weet mijn weg hier heel snel in te vinden!

Jij betaalt mij alleen voor de tijd waarin ik actief voor jou aan het werk ben. De werkzaamheden die ik jou uit handen neem kunnen dagelijks, wekelijks of maandelijks zijn. Wil je liever standaard een aantal uren per week of per maand of draag je je werk over wanneer jou dat uitkomt? Alles is mogelijk, samen bekijken we wat jij nodig hebt!

Dus ben jij op zoek naar een (tijdelijke) Juridisch Secretaresse, aarzel dan niet en neem contact met mij op!

Ellis is een gedreven, proactieve vakvrouw. Vanaf de eerste dag merk je dat zij erg veel ervaring heeft als Juridisch Secretaresse / Management Assistente. Alles heeft Ellis tot in de puntjes geregeld zodat ik mij alleen maar op de inhoud hoef te concentreren. Ellis is een erg prettige collega waardoor de sfeer altijd positief is. Wat ik bovendien erg prettig vindt is dat ze erg zelfstandig werkt, in die zin dat ze het werk als het ware ziet liggen. Ze pakt zelf zaken op en heeft oog voor wat beter kan. Kortom: alleen maar lof!

Robert Wannink

Wannink Advocatuur

Ellis is onze onmisbare ‘onzichtbare’ kracht.  Zij verzorgt de facturatie en administratie van ons kantoor.

Betrouwbaar en accuraat. Dat is Ellis. We grappen vaak dat zij onze collega op afstand is, die alles al gedaan heeft voordat het gevraagd is. Het is heel fijn samenwerken met haar.

Mirna Kanning

MK-advocaat

Ik ben jouw Office Assistant/Manager!

Je runt een prachtbedrijf en daar komen de nodige werkzaamheden bij kijken die de focus van je echte werk afleiden.

Als taken blijven liggen, heb je ze niet onder controle. Waarom zou je ze niet uitbesteden? Zo houd je zelf meer tijd over voor werk waar jij op wilt focussen.

Overvolle mailboxen, gemiste telefoongesprekken, deadlines die je met enige regelmaat niet haalt, misgrijpen op kantoorartikelen, content plaatsen op je Social Media wat je al in geen eeuwen gedaan hebt, omdat je er gewoonweg geen tijd voor hebt…

Als Office Assistant/Manager zorg ik dat het op jouw kantoor weer op rolletjes loopt!

Jij betaalt mij alleen voor de tijd waarin ik actief voor jou aan het werk ben. De werkzaamheden die ik uit handen neem kunnen dagelijks, wekelijks of maandelijks zijn. Wil je liever standaard een aantal uren per week of per maand of draag je je werk over wanneer jou dat uitkomt? Alles is mogelijk, samen in overleg bekijken we wat jij nodig hebt.

Een greep uit de werkzaamheden die ik voor je kan doen:

  • e-mail structureren en afhandelen
  • agendabeheer
  • verzorgen van diverse correspondentie
  • PowerPoint presentaties maken
  • bewaken deadlines
  • financiële overzichten maken
  • offertes en opdrachtbevestigingen verzorgen
  • declaraties versturen
  • berichten op Social Media plaatsen
  • contentbeheer van de website ( ervaring met WordPress en Wixx)
  • diverse facilitaire zaken
  • etc.

Dus ben jij op zoek naar een (tijdelijke) Office Assistant/Manager aarzel dan niet en neem contact met mij op!

Wij hebben Ellis gevraagd om voor ons te komen werken als Juridisch Secretaresse omdat zij een oud-collega van ons is en wij dus al wisten wat haar capaciteiten zijn.

Weliswaar zijn de werkzaamheden nu enigszins anders, maar wat het prettige aan Ellis is, is dat zij dingen heel snel oppakt en meteen oplost. Ze werk snel, accuraat, zorgvuldig en ze is erg flexibel. Vaak heeft ze maar een paar woorden nodig en ze pikt het al op. Erg fijn! Wij zijn nog niet zo lang geleden verhuisd en Ellis heeft heel veel ondersteuning geboden met onze verhuizing. Niets is teveel gevraagd, ze neemt letterlijk het werk uit handen en dat is een enorme opluchting als je het al druk genoeg hebt.

Ellis is bovendien zeer klantvriendelijk en sowieso een erg prettig persoon om mee samen te werken.

Ayse Kurt & Anita Vissers

Advocatenkantoor de Praktijck

In de tijd dat ik met Ellis samenwerk is zij een belangrijke pijler geworden van ons team. Met haar pro-actieve can do-mentaliteit pakt ze vragen en zaken snel en accuraat op, terwijl ik me kan richten op de klant of meer inhoudelijk werk. Verder is ze niet alleen goed bereikbaar, maar ook steeds bereid om werkwijzen te veranderen en te verbeteren om tot een betere efficiëntie te komen. En last but not least, met haar relativerende houding is het ook goed lachen met Ellis, wat bijdraagt aan een prettige werkrelatie.

mr. Theo Wijngaard

Wijngaard Legal

Ik ben jouw Virtual Assistant (VA)!

Als taken blijven liggen, heb je ze niet onder controle. Waarom zou je ze niet uitbesteden? Zo houd je zelf tijd over voor werk waar jij goed in bent.

Maar geen werkplek over op kantoor of je kantoor bevindt zich niet in de regio ‘s-Hertogenbosch en wel toe aan ondersteuning?

Als VA werk ik online, dus op afstand via diverse kanalen.

Jij betaalt mij alleen voor de tijd waarin ik actief voor jou aan het werk ben. De werkzaamheden die ik jou uit handen neem kunnen dagelijks, wekelijks of maandelijks zijn.

Wil je liever standaard een aantal uren per week of per maand of draag je je werk over wanneer jou dat uitkomt? Alles is mogelijk, in overleg bekijken wij samen wat jij nodig hebt.

Een greep uit de werkzaamheden die ik voor je kan doen:

  • e-mail structureren en afhandelen
  • agendabeheer
  • bewaken deadlines
  • financiële overzichten maken
  • offerte(s) en opdrachtbevestiging(en) verzorgen
  • declaraties versturen
  • berichten op Social Media plaatsen
  • contentbeheer van de website (ervaring met WordPress en Wixx)
  • diverse facilitaire zaken
  • etc.

Dus ben jij op zoek naar een (tijdelijke) Virtual Assistant, aarzel dan niet en neem contact met mij op!

Ik heb lang zitten twijfelen of ik wel of niet een Virtual Assistent zou vragen mij te ondersteunen in mijn werk. Sinds een paar maanden werkt Ellis een aantal uren in de week voor mij en ik heb er nooit spijt van gehad. Ze stuurt nette brieven aan cliënten, maakt dossiers aan, verwerkt post, beantwoordt de telefoon indien nodig (ook als ik op vakantie ben!), stuurt declaraties etc. Ze is flexibel, snel, denkt mee, vriendelijk tegen cliënten, assertief, nauwkeurig. Echt ontzettend blij met deze keuze! Ik kan nu al niet meer zonder.
Eva van den Hombergh

Eva Advocatuur en Mediation

Geïnteresseerd?

Neem contact met me op!